Verhuur lokalen

De prijs bedraagt 3 EUR per persoon per nacht (minimum 125, EUR per weekend). De waarbog is 200 EUR, de energiekosten worden hier af gehouden.

We vragen je ook minstens 1 week van te voren de waarborg van 200 EUR  op onze rekening te storten (BE16 6528 4745 9174), deze storten wij na het weekend terug als alles in orde is - de energie kosten. De huurovereenkomst kan je downloaden op onze site.

Deze stuur je door naar jongens.verhuur@chiro-arendonk.be .

Om de overlast voor de buren te beperken, verhuren we niet aan leidingsploegen of volwassenen. Groepen met leden jonger dan 16 jaar en hun begeleiding zijn welkom.

Bankrekening verhuur: IBAN BE16 6528 4745 9174 (vermeld de groep + datum weekend)

In het onderstaand document is het contract te vinden dat ingevuld dient te worden na de verhuurovereenkomst.

P.S. De lokalen worden niet verhuurd tijdens manifestaties (fuiven, concerten e.d.) in de Bemdhal en ook niet in de maanden juli en augustus.

e-mail verhuur lokalen: jongens.verhuur@chiro-arendonk.be

Verhuurkalender